.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۵۵ کیلومتر از راههای مازندران روکش آسفالت شد
رئیس اداره نگهداری راه های اصلی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از اجرای عملیات ۱۵۵ کیلومتر روکش آسفالت در سطح محورهای استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، جمشید علیزاده ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل شرایط آب و هوایی استان و عوامل مختلف محیطی فعالیتهای گسترده ای در زمینه ترمیم و لکه گیری روکش آسفالتهای محورهای ارتباطی مازندران توسط این اداره کل انجام شده است.

وی تصریح نمود: موثرترین شرایط برای حمل و نقل ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

علیزاده اظهار داشت: از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح تمامی محورهای اصلی استان از جمله محور هراز ، سوادکوه ، کندوان ، ساری _ قائمشهر ، بابل _ آمل ،  مرزن آباد _ کلاردشت ، چالوس _ تنکابن و ... به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: جاده ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ ، حراست نگهداری ، تعریض و هرگونه فعالیتهای مرتبط با آن را به این اداره کل محول نموده ، بدیهی است ایمن نمودن محورها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راهها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس اداره نگهداری راه های اصلی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران خاطرنشان کرد: هدف نگهداری راه ، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن ، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.